Acorda clientilor tai carduri de fidelitate sau de reducere pentru a ca acestia sa se intoarca la tine si sa faca si mai multe cumparaturi. In momentul de fata din ce in ce mai multe magazine ofera carduri clientilor sai, astfel incat pentru acestia este deja un lucru obisnuit sa primeasca astfel de carduri. Faptul ca acorzi carduri de fidelitate sau de reducere nu iti aduce doar tie beneficii, ci aduce si multumire si satisfactie clientilor tai.
Exemple in care poti sa folosesti cardurile:
Carduri de fidelitate – poti sa acorzi discounturi permanente clientilor tai (de exemplu la restaurante, farmacii, servicii optica, servicii medicale, etc)
Carduri de reducere – aceste carduri le poti da clientilor tai cu reduceri le viitoarea achizitie
Carduri cadou – clienti pot cumpara aceste carduri (pot fi de diferite valori fixe) pe care le pot da cadou altor persoane sa cumpere produse sau servicii de la tine (magazine fizice)
Carduri abonament – pentru anumite servicii recurente poti oferi carduri care sa le permita clientilor tai sa aiba acces la aceste servicii (de exemplu sali de fitness, yoga, etc)
Cardurile sunt de marimea unui card bancar (54x86mm), sunt din plastic de grosime de 0.7 mm si se tiparesc color sau alb negru. Pe aceste carduri se pot tipari diverse date variabile cum sunt: nume, prenume, serie, poza, cod de bare sau chiar QR coduri iar la cerere anumite elemente pot fi lacuite selectiv.